2012-02-13

Svar på kommentarer

Ska svara på lite kommentarer. Fick frågan om jag powerwalkar dagligen.. Jag rör på mig minst 1 timma om dagen nästan varje dag. Men ibland går jag i snabbt tempo och då kallar jag det powerwalk. Ibland går jag vanligt tempo och då kallar jag det promenad typ..

Angående att jag ätit banan+ päron+ bröd + potatis (haha vad hemskt det låter) .. Jag äter inte enligt LCHF om det nu var någon som trodde det.. Jag äter egentligen inte enligt någon speciell diet men det liknar väl kanske tallriksmodellen mer..

Sedan är det väl ändå smart att hålla ner på sockret ändå. T.ex. att inte äta hur många frukter om dagen som helst, som jag trodde förr i tiden att man kunde. Men jag äter kolhydrater och jag står för det haha :D


Den godaste av de alla...

Inga kommentarer: