2011-11-30

Vad ska jag skriva

Jag har inte uppdaterat på länge så jag måste göra det. Idag hade jag prov i engelska. Det var reading and listening. Reading gick bra men listening gick inte lika bra. Aja får se hur det går. Jag kommer bli hur lycklig som helst om jag lyckas få det betyget jag önskar.

Nu gäller det att hålla ut i 2 veckor till och sen gå på jullov. Föresten, imorgon är det 1 december = julkalendern. haha ja den är för vuxna också. Årets verkar bra så måste titta. Har även småsyskon som tittar..

Nu senaste tiden har jag mest stått stilla i vikt så nu måste jag göra några jävlarryck och bli av med lite fett igen.
Jävla fettvalkar, jag vill inte ha er, fattar ni det ellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Stick och brinn och kom aldrig tillbaks!!!






Ska på jobbintervju nästa vecka. Tycker det verkar roligt att jobba lite men samtidigt är jag rädd att jag inte ska hinna lyckas med studierna till sommaren. Jobba lite skadar ju inte......

Inga kommentarer: