2011-09-14

Trötta ben

Hej bloggen.

Idag åkte jag in till stan och träffade en lärare och uträddade ett ärende. Sen kom jag hem och åt grillad kyckling med 1 potatis till lunch.

Sen pluggade jag. Blev hungrig åt 2 äpplen. Sen tog jag ut mig på en 2.5 timmas promenad med min syster. Benen värker fortfarande nu. Vet inte riktigt varför det blev så. Blev inte så de senaste gångerna jag gick såpass långt.

En sak som jag är lite småsur över är mina Asics GT2150. Köpte de i april men började använda de i juni typ. Och nu är de liksom helt förstörda. De är snea och har släppt helt. Inuti har det skrapats upp (nötts) och det har uppstått hål längst. Eftersom de "anda" har de bara ett tunt nät längst fram.
Orginalpriset på dessa skor är 1600kr . Jag fick de på rea för 800kr. Dock var det mitt ex som betalade för dem och eftersom han i samband med köpet, köpte skidor åt sig själv behöll han kvittot. Vi har dock brytit kontakten så jag har alltså inget kvitto :(


Du var fin när jag köpte dig men du var dyr och dessutom var du av sämsta kvalite

1 kommentar:

Anonym sa...

brutit*