2011-09-13

Födelsedagar

Hejsan hoppsan

Idag gick jag upp klockan 5 och är trött! Jag var inte tvungen att vakna då men låg och funderade på massa beskymmer läs : plugg (står i valet o kvalet mellan 2 utbildningar) så jag kunde inte somna om.

Skulle ändå upp tidigt eftersom min mamma fyllde 50 år! Och det skulle firas. Så hon fick frukost på sängen och en Obaku klocka. Jättefin!

Sen gick vi ut och firade mamma med att äta på restaurang. Det var gott jag åt en biff och råstekt potatis. Sen åt jag en sallad till det men inte bara grönt utan även bönor, ost, nötter osv. Det var gott!!

Jag hoppade iaf efterrätten. Känner mig stark som klarar det. Känner mig inte alls ledsen eller vad man ska kalla det för det utan det känns bara skönt. Vill inte få i mig en massa onödigt socker när jag redan är mätt och belåten och dessutom får det mig att känna mig uppsvällt osv..


Inga kommentarer: