2011-08-22

dag 51

Hejsan hoppsan.

Gud idag har varit en slapp dag. Alltså självklart har jag rört på mig som vanligt. T.o.m. mer än vanligt. Närmare 2 timmar. Då jag efter promenaden gick och handlade också.

Efter det har jag dock bara slappat framför datorn. Det har varit tråkigt. Imorgon ska bli bättre.

Nu ska jag nog sätta på en bra film och göra lite gott te och mysa framför.

Vet ni föresten vad jag gjorde idag?Min syster har ju klagat på att jag luktar illa sen jag börjat med LCHF. Så  jag köpte en herr-deodorant !! Haha jag vet det låter ju jättesjukt. Men jag läste på kattas blogg där hon tipsade om det om man luktade svett, då de var starkare. Funderade på att köpa en herr duschcreme också men det gjorde jag inte. Utan jag köpte en från DOVE som luktade plommon bland annat. Jättegott.






3 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Kul att hitta något som funkar!

Lycka till :-)

Katta sa...

Haha vad kul!!!!! :D KRAAAAAAAAAM!<3

Räkans LCHF sa...

Åh är de LCHF:en som ökar svettandet!? Jag har verkligen börjat lukta svett på de senaste (haha va äcklig jag känner mig när jag skriver detta) men jag får duscha mycket oftare och verkligen ösa på med deon! Hu... rekommenderar dock apotekets superdeo^^