2011-08-16

dag 45- Stukad fot

Hejsan hoppsan.

Igår hände något olyckligt. Var ute och motionerade och drömde mig bort lite när jag gick nerför en backe och märkte inte att ena foten hamnade på en lägre höjd vilket resulterade i att foten vek sig och jag ramplade med knäna och händerna mot marken.

På knät har jag ett litet sår som svider lite men det är inte så farligt. Dock är min fot stukad och det känns snäppet värre. Min fot har stukats rejält tidigare för ett antal år sedan och efter det så har den haft lätt för det. Men nu blev det illa igen. Tagit några panodil och på natten dunkade den. Jag lindade om den hårt och så att den inte svullnade så mycket .

 Hoppas jag kan börja gå vanligt tills imorgon. Tyvärr får ju mina promenader lida för det här vilket jag tycker är tråkigt . :( :(






1 kommentar:

Räkans LCHF sa...

ajaj!!! Hoppas foten blir bättre fort!