2012-03-13

Jobba 07-20

Just nu känner jag blä.. JAg har precis bokat in mig på ett till jobbpass imorgon, så jag komemr jobba 12 timmar!! Varav 1 timma rast. Först 7-16 på ett ställe och sen 16-20 på ett ställe som ligger långt bort så hur den ekvationen ska gå ihop är endast en gåta..

Det enda jag vet är att jag kommer dö. Varför tackade jag "JA"? . Jo för att jag kände att den dagen ändå gick bort så jag kunde tjäna lite bättre pengar istället. Nu ber jag till gud att det går ihop..


Får ibland frågor om hur mycket jag gått ner. Det är en del men jag vill inte skriva exakt hur mycket för folk jag känner läser den här bloggen och jag vill inte att de ska veta. Kanske skriver jag det en vacker dag när jag nått min målvikt men inte nu. Den som tycker det är aptråkigt behöver inte läsa den här bloggen, för jag skriver den endast för min egen skull..

Dock så kommer jag uppdatera snart med en bild på mig och mina krympta mått :)

Inga kommentarer: