2012-03-06

Hej alla glada!

Sitter och dricker mitt kvällste och tittar på "Mot alla odds". Det är sjukt vad inspirerad man blir av det här programmet. Bra gjort SVT! Alla deltagare verkar vara riktigt grymma personer. Men min favorit är Masoud Owji. Han är så glad hela tiden och jag har sett honom på TV tidigare och då har man också märkt av han positiva energi. Dessutom är han göteborgare. (L) hehe


Man skulle kunna säga att övervikt är ett handikapp man kan göra något åt. Varför inte göra det då? :)

Bilden är tagen från Masouds blogg.

På tal om något annat. Jag känner mig jättetrött nu och har gjort det i en timma nästan. Har fått vanan att stiga upp tidigt. Idag gick jag upp kl 06:30. En dag gick jag upp kl 6. Det beror delvis på att jag börjat jobba lite extra. Men det gör ju också att jag blir tröttare tidigare och det är dumt för jag får inte mycket gjort då eftersom jag drar ut på plugget på morgonen och är trött på kvällen. Måste bli bättre på det...

Aja har ätit lite frukt och yoghurt nu så det kanske gör mig piggare. Eller inte. Go natt




Inga kommentarer: