2012-03-15

Firat

Tjena!

Idag fick min syster veta att hon lyckats få högsta betyg på en svår kurs och pappa hade lovat att om hon lyckades skulle vi fira på restaurang. Så hela familjen åt thailändskt idag.

Jag valde thaigryta med kyckling,rödcurry och ris. Tyckte detta var gott medan min syster som valde det samma tyckte inte att det var så speciellt. Drack pepsi till detta också, fanns ingen light. Det blev ju såklart mer kalorier och inte dietvänligt men ändå bättre än att äta friterat eller något sådant som jag ändå hade sagt var okej just för idag. Så med tanke på det var det okej.


Till frukost åt jag bara lite fil och till kvällen får det bli något lättare.

Det sämsta med idag är att jag känner mig lite sjuk. Har typ lite huvudvärk och väldigt ont i halsen. Och varenda gång jag tar ett djupt andetag får jag ont i lungorna. :(



Inga kommentarer: