2012-03-04

Fettet ska bort!

Hej kära blogg!

Igår gick jag en promenad på 12 km. 130min
Idag gick jag en promenad på  90min..

Nu har jag som ni vet inte tappat så mycket i vikt de senaste månaderna utan stått still. Därför tänkte jag ge det ett ryck nu och verkligen se över vad jag äter. Jag har hittat en dietlista på nätet som jag tänkte följa med bestämda tider på vad jag får äta. En kvinna har gått ner från 100kg till 64 kg med den på 9 månader. Den kommer jag skriva på bloggen senare...

Dock kan dieten verka lite ovan för svenskar eftersom det är medelhavsmat. Har själv medelhavslandsursprung så det passar mig bra. Jag har växt upp med svensk mat så det gillar jag bäst men jag måste tänka på mitt bästa. Grejen är den att när man äter en typ av mat så vänjer man sig vid den och tycker om den och det senaste halvåret har jag verkligen ätit mycket mer medelhavsmat..

SÅ hej då till korv och mos. Hej då köttbullar och makaroner. Hej då spagetti köttfärssås.  Haha fan vad sugen jag blev på korv nu. FAIL haha. Nä men seriöst har verkligen ätit lite av den här typen av mat senaste halvåret och det känns skönt!!


Inga kommentarer: