2012-02-05

Dundermotivation Bli smal

Fick värsta dundermotivationen nu på kvällskvisten!! Känner verkligen att jag ska lyckas.


Att väga 69 kilo är mitt mål och så lite har jag aldrig vägt i mitt liv!!!!!!!!!!!!!
Längd (173cm)


Jag vet att jag kommer att lyckas.
Jag känner det.
Det kommer ta tid. Jag vet det.
Men det gör inget för jag räknar med att leva 60 år till så det är absolut värt det ;)


Jag ska inte göra det för någon annans skull utan bara för min egen.
Varenda minus på vågen är ett plus för mig och min hälsa.
Jag ska vara egoistisk och det är man inte när man äter kakan utan låter bli.
En egoistisk människa som älskar sig själv och vill sitt bästa.


Vinster
  1. Hälsa
  2. Tas på allvar
  3. Leva som jag lär (jobb/utbildning)
  4. Känna mig snygg
  5. Kunna ha snygga kläder
  6. Kunna ha snygga jeans 
  7. Smal midja
  8. Smala(re) ben
  9. Smidig och atletisk


Förluster1. Det är gott för stunden att äta


Summa summarumLev sunt.


Glöm aldrig detta och titta tillbaks på det här inlägget för att påminna dig om dina mål.










I want this




I dont want this

1 kommentar:

Anna sa...

Har följt din blogg ett tag, o ville bara säga att jag tycker du är jätte duktig som kämpar på! Vet hur jobbigt det är… I somras vägde jag 85 kg, är 175 cm lång, och jag trivdes inte alls i min kropp. Sen under hösten blev jag sjuk och var tvungen att äta en medicin som jag mådde väldigt dåligt av!! Kunde inte få i mig ngn mat och mådde illa i stort sett hela tiden, så gick ner till 70 kg som jag väger idag… Nu har jag slutat äta medicinen, som tur är :P var typ värsta jag har varit med om!! Och hade jag fått välja så hade jag sluppit medicinen från första början, var inte värt att gå ner de kilona pga medicinen… men hur som helst så ville jag bara säga att du är sjukt duktig o jag hejar på dig! :) Och alla de ”vinster” som du skrev upp stämmer verkligen, livet blir sååå mkt bättre när du är smal!! Så kämpa på! Det är värt det :)