2012-02-07

Dagens

Tänkte jag skulle skriva upp vad jag kan äta under 1 dag. Kan tänka mig att jag äter bättre när jag skriver ner det. Allt ska med!


Dagens frukost kl 9

1 skiva lingongrova
10 oliver
2 fetaostbitar storlek tändsticksask
1 tomat

Kalorier:

Mellanmål 11:30
2 Bananer

Kalorier

Inplanerad lunch kl 13:00
Lite mindre än en handflata lax
1 potatis
isbergssallad

Kalorier

EDIT

Ahhh middagen blev det lite för mycket mat...



Mellan kl 16:30
1 päron

Kalorier

Middag kl 17:30

2 nävar stekt kött
1 libabröd
tomat
2 dl extra fet (hemmagjord) yoghurt


Kommer att uppdateras under dagen!

1 kommentar:

Cathrine´s blogg sa...

oj där var det lite onyttiga kolhyfater i din mat under dagen. Bananer som har massa socker i sig och päron + bröd och potatis. Att äta såpass lite blir du ju kall o börjar frysa bara + blir förkyld ofta när din inmmunförsvar blir dålig. Annars är du super duktig.