2012-01-16

Hellloooooooooooo

Hello!

Nu är jag tillbaks! Har ni haft en trevlig jul och nyår? Vad bra. Det har jag med. Det har inte resulterat i något plus men inget minus heller för den delen.

Har nog ätit mer under "lovet" men jag har också sett till att röra på mig så det har tagit ut det.

Men nu är det såklart nya tag. Ska se till att ladda upp en "formbild". Alltså "dagens form" typ snart.



Vill passa på att rekommendera er en artikel som handlar om Katarina Stojiljkovic  som ligger bakom bloggen "Kattas Fett". Det handlar lite om fördomar mot överviktiga och om duktiga, modiga, tuffa Katta. Den handlar också om att hur man blir behandlad ligger hos personen själv mer eller mindre. Man bestämmer själv om man vill vara en  "tyck-synd-om-mig" person eller en självsäker person.







Inga kommentarer: