2011-10-03

Ibland är det skönt när tiden går iväg...

Idag har jag rest till mitt studenthem, som jag ska hyra ut förhoppningsvis snart om allt går bra. Det är väldigt tyst här jämfört med hemma. Men lite skönt. Sitter här och dricker jordgubbsté, flashback från sommaren ;) hehe. Ska snart lägga mig för jag har mycket att stå i.

Har inte varit här sen slutet av augusti, så idag när jag kom så vände jag blad på kalendern och det kändes såå skönt konstigt nog att få hoppa en hel månad och landa på oktober. Det var jättekonstigt eftersom jag alltid känner mig så ledsen när sommaren tar slut. Jag tror det berodde på att jag haft det väldigt jobbigt de senaste månaderna (pga ex) så det kändes skönt att tiden flög förbi lite.

Men också för att det gått tid sen jag började med viktminskningen såklart. Känns skönt att se vad man prestererat.

Inga kommentarer: