2011-10-12

dag 45

Gjorde om designen lite. Hoppas det leder till större blogglust hehe


Annars har jag fullt upp med att städa/rensa/packa mitt korridorsrum som jag ska hyra ut i andrahand för ett tag. Jobbigt! Och så stressigt för att allt ska stämma och ingen miss får göras. Är rädd för att missa mitt flyg eller glömma lämna nycklarna och sånt.

Och dessutom har jag idag äntligen skrivit klart och skickat mina ansökningar till universitetet. Det är inte det vanliga över internet utan man måste skicka betyg, motivering osv... Klart nu iaf.

Nyttigt äter jag och promenerar. Längtar dock till skogen hemma :)
 Blivit linssoppa idag igen. Men annars har jag ätit fisk och kyckling också. Men imorgon ska jag äta linssoppa igen haha eftersom jag hade en konservburk av det kvar (har inte ätit konserv tidigare). Jag vill inte behöva slänga mat och det är nyttigt.

Spark i rumpan på er så att viktminskningarna går toppen!

Inga kommentarer: