2011-09-07

Mat

Orkar inte skriva allt jag har ätit men jag har ätit bra och igår åt jag bara spenatmat typ vilket resulterade i grönt ----. haha TMI.


Idag har jag ätit 1 fullkornsskiva med 1 ägg och 1 skiva ost till frukost
Till lunch har jag ätit purjolökssoppa med morötter och lite ris samt lammkött i. GOTT!!
Till kväll blir det nog samma.


Träning:

Igår gick jag endast en promenad på kvällen eftersom jag hade ett prov på dagen. Och när jag kom hem var klockan mycket så cred till mig som tog sig ut fastän det var mörkt och regnade som skjutton!! Blev pisseblöt och har inte ens en regnjacka.

Idag har jag gjort min morgonpowerwalk också. #klapp på axen#.

Åhh vill bara att kilorna ska försvinna och det nu!!!!!!!!!!!!!!! Iaf de värsta.

---------------------------------

Och provet, ja det gick bra. Hoppas det blir bra resultat :D

Inga kommentarer: