2011-08-03

dag 32

Hej gubbor och gummor!!

Märkte ni att jag är inne på månad 2 nu! Jag har kört 1 månad och 1 dag nu. Det känns sååå bra. För varje dag som går blir jag övertygad om att jag minsann ska klara det här.


Har fått frågor om före/efter bilder. Som jag skrivit förut har jag ingen laddare till min kamera och har tagit bilder med min iPOD hittills. Har inga riktiga förebilder i den betydelsen att jag har tagit kort på hela min kropp. Utan jag har ett kort på mig när jag sitter och jag HATAR det kortet.

Å andra sidan är jag fortfarande "före" för jag har bara kört 1 månad. Jag ska ta foton på mig och ladda upp dem när jag gått ner lite mer och kan känna, nu ser jag inte ut sådär längre. Den som väntar på nåt gott...

Jag väger mig inte heller. Inte än. Gissningsvis väger jag lite mer än 100kg till en längd av 173cm. Fettet sitter på hela kroppen..


Annars kan man alltid photoshoppa sig smalare...


Är det okej att photoshoppa sig smalare, snyggare?

2 kommentarer:

A new better me sa...

Bra kämpat :D Hejar vidare på dig :)

veronica sa...

Gött! Heja oss!