2011-07-16


Hmm undrar varför bilderna på inlägget för några dagar sen inte syns. Kanske kommer de tillbaks senare.

Idag har jag iaf kört LCHF i 2 veckor. Idag gick jag till affären med min syster för att köpa mineralvatten. 18 flaskor fyllde vi på med. (Jag bor eg själv men för tillfället med min syster. )

Vi skulle också köpa några cola light hade vi tänkt. Min syster ville köpa dyr Coca Cola men den ansvariga studenten som jag är tyckte jag det var dumt att köpa 1 cola till priset av 4-5 av det andra märket. Då tyckte hon att vi kunde köpa pepsi iaf. Men vi köpte 4 flaskor av det billigaste till slut hehe. Finns ju ingen mening med att tycka att det är fööör gott så att man inte blir så beroende eller sugen. För lightläsk är ju inte heller så bra.

Men kolsyrat mineralvatten är bra och dessutom goooottt :D

Inga kommentarer: