2011-07-31

Hello Boys and Girls.

Idag åt jag god mat, haricot verts och köttgryta gjord på mycket smör. Och sen aubergine och köttgryta med några klickar creme fraiche som jag gärna ville ta foto på men hittade inte iPoden. Och kamerabatteriladdaren är borta så jag kan inte heller använda den.

Dock har jag beställt en ny laddare nu så då kommer jag kunna ta mer och finare bilder.

Är en stolt ägare av en Canon G11. Många toppbloggerskor som har den, så jag anslyter mig till dem. hehe
Fast Kenza har uppgraderat till G12 har jag läst.

Det är i vilket fall en jättebra kamera. Det är en halvsystemkamera. Alltså halv system/ halv kompakt. Det bästa är att man får plats med den i väskan. Jag hade en systemkamera förut och den blev ju bara kvar hemma. Eller så kände jag mig dum när jag gick runt med den på stan med kameraväska eller runt halsen.


Canon G11
Displayen kan vändas 180 grader





 Displayen kan vändas 180 grader så man kan ta foto på sig själv och se det i displayen samtidigt som man tar fotot
Eller i väldigt svåra vinklar.  Sås du måste inte åla på golvet för att få till fotot :) 

Inga kommentarer: