2011-07-19


Hej bloggen.

Igår tog jag givetvis en promenad på kvällen på en timma. Så tillsammans med min tidigare "ärendepromenad" på 45 minuter, gick jag igår 1timma och 45 minuter. Inte så dåligt!

Idag gick jag på 1 timmas promenad efter frukost!

Igår färgade jag även mitt hår och idag satte jag på lösögonfransar också!! Lösögonfransarna är sånna som är små så att man måste ha flera stycken. Trivs jättebra i dem verkligen! Jag har egentligen ganska långa ögonfransar som blir fina när man böjer dem men de går
Ögonfransarna jag använde ner så fort och jag har märkt när jag tagit bilder att det knappt syns att jag har ögonfransar.

Det står på dem att fransarna kan hålla upp till 4-5 veckor vilket de
antagligen inte kommer göra på mig men ändå har jag tänkt att jag alltid ska använda false lashes från och med nu! :D

Håret färgade jag lite mörkare.



Mörkbrunt.





Inga kommentarer: